Black Friday! Z tej okazji przygotowaliśmy dla naszych klientów ekstra doładowanie.
Content marketing z roku na rok nabiera coraz większego znaczenia. To właśnie treść przyciąga potencjalnego klienta na stronę marki, zachęca do zapoznania się z ofertą i skłania do ponownych odwiedzin. Wszystko to bezpośrednio przekłada się na wyniki sprzedażowe.
GoodContent nie boi się AI, ale nie zapomina o copywriterach. Zależy nam szybkości realizacji zleceń, ale jednocześnie chcemy być pewni, że tekst jest wysoce merytoryczny i nie zawiera błędów. Dlatego postanowiliśmy stworzyć nową kategorię na naszej platformie, dzięki której Reklamodawcy będą mogli zamówić treści stworzone przez sztuczną inteligencję i jednocześnie nadzorowane przez copywriterów. Nowe rozwiązanie pozwoli zaoszczędzić zleconiadawcom nie tylko czas, ale również pieniądze.
Nawiązanie nowej współpracy to dla copywritera duża szansa, ale niekiedy także stres. Co zrobić, żeby pracować na własnych warunkach? Podpowiadamy, jak szukać solidnych zleceń, jak rozmawiać z klientem i na co zwracać uwagę przy podpisywaniu umowy.
Aby otrzymać treść zgodną z oczekiwaniami, należy najpierw jasno je określić. Dlatego brief jest kluczowym elementem współpracy z copywriterem. Jak go dobrze przygotować, tak aby uniknąć dodatkowej pracy nad poprawkami do zamówionego tekstu?
„Content” to pojęcie szerokie i powszechnie używane, zwłaszcza w branży marketingu internetowego oraz SEO. Co się pod nim kryje? Dlaczego potrzebujesz dobrego contentu i jakie treści można uznać za wartościowe?
Copywriterzy, zwłaszcza początkujący, przy pozyskiwaniu zleceń mogą się spotkać z wymogiem dostarczenia klientowi próbnego tekstu. Czemu mają służyć takie próbki, jak je dobrze przygotować i w jaki sposób ustrzec się przed nieuczciwymi praktykami niektórych klientów?
Jeśli potrzebujesz tekstów na swoją stronę, artykułów na bloga lub opisów produktów do sklepu internetowego, warto skorzystać z platformy copywriterskiej. Przeczytaj, jak złożyć zamówienie na tekst i jakie jeszcze funkcjonalności oferuje konto klienta w GoodContent.
Zapotrzebowanie na content – artykuły, wpisy blogowe, opisy produktów, notki prasowe itd. – cały czas rośnie, a co za tym idzie, na rynku pojawia się coraz więcej platform copywriterskich. Czy warto nawiązać współpracę z takim serwisem? Jakie zalety i wady mają platformy contentowe z perspektywy copywritera?
Jak zacząć korzystać z platformy GoodContent jako copywriter? Jak uzupełnić swój profil i znaleźć pierwsze zlecenia? Ten prosty przewodnik poprowadzi Cię przez najważniejsze funkcjonalności konta.
Dbając o rozwój i dopasowanie do potrzeb klientów, jako nowe usprawnienie w GoodContent wprowadziliśmy możliwość połączenia się z platformą za pomocą API. Zachęcamy do poznania korzyści z nowej usługi.
Copywriter i dziennikarz - czy to rzeczywiście różne zawody, czy może tylko kwestia nazewnictwa? W końcu ich praca wygląda niemal identycznie: trzeba dużo siedzieć przy komputerze i pisać. To jednak tylko pozory... Chcecie wiedzieć więcej? Przeczytajcie nasz artykuł!
Wiemy, że lubisz promocje. Dlatego w tym roku na Black Friday czekają na Ciebie także w GoodContent. Zobacz co dla Ciebie przygotowaliśmy i na jakie zniżki możesz liczyć u naszych partnerów.
Rywalizacja o pozycje w SERP-ach bywa bardzo zacięta, dlatego każda możliwość zdobycia przewagi jest na wagę złota. Celem działań SEO są naturalnie najwyższe wyniki w wyszukiwarce, ale Google oferuje od pewnego czasu coś jeszcze. Mowa o tzw. "pozycji 0", na którą można wskoczyć tylko dzięki wartościowym treściom. Dowiedz się, czym są featured snippets i jak zwiększyć szansę, by Twój content się w nich znalazł.
Zajmujesz się marketingiem? Na pewno masz do czynienia z copywriterami, pracującymi wewnątrz firmy lub działającymi jako freelancerzy. Prześwietlamy twórców treści i z przymrużeniem oka opisujemy najczęściej powtarzające się wzorce.