FAQ

Tak, dla firm zarejestrowanych poza terytorium Polski wystawiamy faktury zwolnione z podatku VAT.
Po otrzymaniu treści zamawiający ma 7 dni na akceptację zlecenia. Po tym czasie zlecenie zostanie automatycznie zaakceptowane.
Tak, należy skontaktować się z administracją, przesyłając dane firmy oraz kwotę. W tym samym dniu zostanie przesłany dokumenty proformy.
Faktury wystawiamy raz w tygodniu, w piątki oraz dodatkowo ostatniego dnia miesiąca. Znajdują się one w zakładce „płatności”.
Tak, istnieje możliwość zablokowania copywritera. Przycisk blokady znajduje się z zakładce „Lista copywriterów”.
Zamówienie może zostać anulowane tylko w momencie, kiedy nie jest zarezerwowane przez żadnego copywritera.
Tak, jeśli copywriter nie wywiązał się z zamówienia, istnieje możliwość odrzucenia zlecenia.
Budżet za tekst jest kwotą brutto, od której odliczane są podatek VAT, zaliczka na podatek dochodowy i marża platformy 17,5%.
Brak zainteresowania ze strony copywrtierów zleceniem może wynikać z mało atrakcyjnej ceny za wykonanie zamówienia.
Istnieje możliwość podniesienia stawki za zamówienie.
Środki trafiają do portfela na konto klienta w Good Content, mogą być wykorzystane na opłacenie kolejnego zamówienia.
Tak, jest możliwość zaproszenia wybranego copywritera do wykonania zamówienia. Należy ustawić status zamówienia jako prywatny i zaprosić wybraną osobę.
Nasi doświadczeni moderatorzy weryfikują przesłane przez copywriterów teksty próbne, na podstawie których dopuszczają ich do współpracy. Pracujemy tylko z najlepszymi!
Bo nad Twoim zamówieniem może pracować nawet kilkuset copywriterów jednocześnie!
Mamy największą na rynku bazę współpracowników – pracuje z nami ponad 20 000 copywriterów!
Możesz zlecić stworzenie tekstów dowolnego rodzaju – zostawiamy Ci wolną rękę, możesz korzystać z naszej platformy na zasadach wolnego rynku!
Sam ustalasz stawkę za zamawiane teksty – nasza strona działa na zasadach wolnego rynku, my przedstawiamy jedynie sugerowane stawki.
Zależy Ci na najwyższej jakości i błyskawicznej realizacji? Zastosuj wyższe stawki.
Priorytetem jest niska cena? Nie zależy Ci na ekspresowej realizacji? Żaden problem – możesz ustawić niższe stawki.
Tak, teksty będą w 100% unikalne – zadba o to automatyczny system antyplagiatowy PlagiarismSearch.com!
Tak, wystawiamy faktury VAT 23% – nie przejmuj się formalnościami dotyczącymi rozliczeń z copywriterami!
Możesz go odrzucić, dzięki czemu nie zapłacisz za niego nawet grosza!
Płacisz tylko za zaakceptowane przez Ciebie teksty.
Rozliczanie copywriterów odbywa się na podstawie umowy o dzieło lub w przypadku działalności gospodarczej na podstawie faktury.
Tak, jednak w takim przypadku wymagamy, aby przed wystawieniem pierwszej faktury został przesłany do nas certyfikat rezydencji podatkowej.
Środki nie przepadają. Wynagrodzenia są wypłacane 1 raz w danym miesiącu, jeśli copywriter nie zarobił minimalnej kwoty do wypłaty, może realizować kolejne zamówienia i wypłacić środki w następnym miesiącu.
Po zgłoszeniu wypłaty wynagrodzenia najpóźniej w kolejny dzień roboczy przelew wyjdzie z naszego konta. Jednak to od banku zależy, kiedy zostanie zaksięgowany na koncie copywritera. Przelewy są realizowane codziennie w dni robocze.
Najlepiej płatne zamówienia publiczne (o budżecie powyżej 9 złotych brutto za 1000 znaków ze spacjami) dostępne są tylko dla copywriterów, którzy:
Tak, teksty nieunikalne są wliczane do tekstów odrzuconych.
Każdy tekst, zanim trafi do klienta, jest sprawdzany przez system antyplagiatowy. Treści powyżej 20% nieunikalności są automatycznie odrzucane.
W panelu istnieje możliwość ukrycia wybranych pojedynczych zleceń, a także wszystkich zleceń od wybranego klienta.
Zamówienie do poprawy może znajdować się w dwóch miejscach: w zakładce „Aktualnie realizowane”, jeśli copywriter nie realizuje żadnego tekstu, lub w archiwum tekstów. Tekst do poprawy automatycznie przeniesie się z archiwum do zakładki „aktualnie realizowane” po zakończeniu trwającego zamówienia.
Tak. Teksty zrealizowane i odrzucone są do dyspozycji copywritera.
Czas na poprawę tekstu wynosi 24h.
Czas na realizację zlecenia jest zależny od liczby znaków w zamówieniu. Do 4000 zzs wynosi 6h, następnie za każde 1000 zzs dodawane jest 30 minut do czasu realizacji.
W platformie GoodContent istnieje komunikator do kontaktu między copywriterem a klientem. Służy on między innymi do tego, aby dopytać o wymagania podczas realizacji zamówienia.
Środki w GoodContent nie przepadają. Po upływie 30 dni od zablokowania konta można ponownie realizować zamówienia i wypłacać środki.
Po przekroczeniu 15% odrzuconych treści konto jest automatycznie blokowane na okres 30 dni. Po upływie tego czasu można ponownie realizować zamówienia.
Należy sprawdzić zakładkę spam, jeśli nie znajduje się tam mail aktywacyjny, należy skontaktować się z administracją.
Tak, po upływie 3 miesięcy należy zalogować się w systemie na dane użyte przy rejestracji i strona automatycznie przekieruje do napisania ponownego tekstu próbnego.