Poradnik copywritera – jakich błędów unikać, by wznieść swój content na wyższy poziom? Część 1

Jeśli jesteś copywriterem, publikujesz posty w mediach społecznościowych, tworzysz oferty handlowe lub opiekujesz się zespołem twórców, musisz pamiętać, że swoboda posługiwania się słowem to nie wszystko. Żeby osiągnąć najwyższy poziom profesjonalizmu i produkować możliwie najlepszej jakości content, kreatywność musi iść w parze z poprawnością językową. Oto pierwsze zestawienie wielokrotnie powielanych błędów w polskiej sieci.   […]

Budowa opisu produktu od A do Z

W pierwszym wpisie na naszym blogu podpowiadaliśmy, jak właściwie określić odbiorcę i napisać dobry opis produktu. W poniższym artykule skupiamy się z kolei na samej konstrukcji tego rodzaju contentu i zagadnieniach, które mają bezpośredni wpływ na optymalizację opisów pod kątem wyszukiwarek oraz doświadczeń potencjalnych klientów. O czym warto pamiętać?

bezpłatne narzędzia dla copywritera

TOP 10 bezpłatnych narzędzi online ułatwiających pracę copywritera

Praca copywritera najczęściej rozpoczyna się od przyjęcia zlecenia. Kolejnym etapem są pomysł, zebranie informacji, czyli research i otworzenie edytora tekstu. Warto wspomagać się programami, które ułatwiają pracę i sprawiają, że teksty są bardziej wartościowe. Zobacz TOP 10 bezpłatnych narzędzi dla copywritera. Niezależnie od zlecenia każdy tekst napisany przez copywritera powinien być na możliwie jak najwyższym […]

jak dobrze zlecić pracę copywriterom

Zlecanie pracy copywriterom – jak to właściwie wygląda i na czym polega

Szukając w sieci informacji na temat copywritingu, zazwyczaj trafiamy na zestawy porad kierowane do pisarzy – jak pisać dobre i ciekawe teksty, jak zorganizować sobie pracę, lub co jest najważniejsze dla odbiorcy, który będzie czytał efekty naszej twórczości. Z tego powodu dzisiaj skupimy się na tak zwanej drugiej stronie medalu, czyli zlecaniu pracy dla copywriterów. […]

Jak zostać copywriterem w GoodContent.pl?

GoodContent.pl jako platforma dla copywriterów powstała z myślą o osobach, które zaczynają swoją przygodę z pisaniem, a także dla tych bardziej doświadczonych. Osoby te łączy sposób zarobku oraz pasja do tworzenia treści. Na naszej platformie można pogodzić przyjemne z pożytecznym, jednocześnie zdobywając coraz większe doświadczenie i tworząc własne pisarskie portfolio. Copywriterem w platformie może zostać […]

ludzie pracujący + laptop

Jak zoptymalizować wpis na blogu? Kilka wskazówek, które pomogą Ci podbić pozycję tekstu w Google

Angażujące treści są ważne, ale nie zawsze wystarczą, żeby przyciągnąć nowych odbiorców na bloga. Jak pozycjonować wpis blogowy? Poznaj kilka trików, dzięki którym pozyskasz wartościowy ruch z wyszukiwarki. Struktura wpisu – jak stworzyć artykuł na bloga? Prowadzenie bloga firmowego ma z reguły inne cele niż hobbystyczne tworzenie treści i angażowanie czytelników. Blog służy zazwyczaj jako […]

ludzie pracujący na komputerze

Blog firmowy – jak go prowadzić i dlaczego warto?

Nie od dziś wiadomo, że odpowiednie zaplecze treściowe to klucz do ruchu na stronie i poprawienia jej widoczności w sieci. Regularne publikowanie postów na blogu firmowym może przynosić marce wiele więcej korzyści, z których przedsiębiorcy często nie zdają sobie sprawy. Podpowiadamy, ile może zdziałać przemyślany blog i jak profesjonalnie go prowadzić. Jeżeli prowadzisz firmę i […]

dziewczyna licząca coś na kalkulatorze

Rozliczenia copywriterów i podatki w platformie GoodContent

Zadaniem platformy GoodContent jest kontaktowanie klientów z copywriterami. Platforma realizuje wiele funkcji, m.in. rozlicza podatki copywriterów. Temat rozliczeń wzbudza wiele dyskusji, bo z każdego przelewu klienta copywriter dostaje „na rękę” ponad połowę z całości przelanej kwoty. W artykule wyjaśniamy, dlaczego tak się dzieje, jakiej wysokości jest marża i co się zmienia w platformie w zakresie […]