Blog GoodContent

Blog
Przygotowanie briefu przed zamówieniem treści
Jak przygotować brief dla copywritera

Aby otrzymać treść zgodną z oczekiwaniami, należy najpierw jasno je określić. Dlatego brief jest kluczowym elementem współpracy z copywriterem. Jak go dobrze przygotować, tak aby uniknąć dodatkowej pracy nad poprawkami do zamówionego tekstu?

Jak zamawiać na platformie GoodContent
Jak zamawiać treści w GoodContent

Jeśli potrzebujesz tekstów na swoją stronę, artykułów na bloga lub opisów produktów do sklepu internetowego, warto skorzystać z platformy copywriterskiej. Przeczytaj, jak złożyć zamówienie na tekst i jakie jeszcze funkcjonalności oferuje konto klienta w GoodContent.

Jakie są zalety współpracy z platformą contentową dla copywritera?
Zalety korzystania z platform copywriterskich

Zapotrzebowanie na content – artykuły, wpisy blogowe, opisy produktów, notki prasowe itd. – cały czas rośnie, a co za tym idzie, na rynku pojawia się coraz więcej platform copywriterskich. Czy warto nawiązać współpracę z takim serwisem? Jakie zalety i wady mają platformy contentowe z perspektywy copywritera?

Nowa funkcja w GoodContent - integracja z API
GoodContent wprowadza API

Dbając o rozwój i dopasowanie do potrzeb klientów, jako nowe usprawnienie w GoodContent wprowadziliśmy możliwość połączenia się z platformą za pomocą API. Zachęcamy do poznania korzyści z nowej usługi.

Czym różni się copywriter od dziennikarza?

Copywriter i dziennikarz - czy to rzeczywiście różne zawody, czy może tylko kwestia nazewnictwa? W końcu ich praca wygląda niemal identycznie: trzeba dużo siedzieć przy komputerze i pisać. To jednak tylko pozory... Chcecie wiedzieć więcej? Przeczytajcie nasz artykuł!

Featured snippets dla serwisu contentowego – jak osiągnąć więcej?

Rywalizacja o pozycje w SERP-ach bywa bardzo zacięta, dlatego każda możliwość zdobycia przewagi jest na wagę złota. Celem działań SEO są naturalnie najwyższe wyniki w wyszukiwarce, ale Google oferuje od pewnego czasu coś jeszcze. Mowa o tzw. "pozycji 0", na którą można wskoczyć tylko dzięki wartościowym treściom. Dowiedz się, czym są featured snippets i jak zwiększyć szansę, by Twój content się w nich znalazł.

Jak rozpoznać dobrego copywritera?
Jak rozpoznać dobrego copywritera?

Niewiele formatów marketingowych może się obyć bez dobrej treści. Wdrażasz strategię content marketingową, działasz w social media, promujesz swoją markę PR-owo? Potrzebujesz świetnego copywritera! Jak znaleźć osobę z lekkim piórem, wiedzą branżową i flow?

1234
Ponad 20 000 copywriterów czeka na Twoje zlecenie.
Załóż konto