ludzie pracujący + laptop

Jak zoptymalizować wpis na blogu? Kilka wskazówek, które pomogą Ci podbić pozycję tekstu w Google

Angażujące treści są ważne, ale nie zawsze wystarczą, żeby przyciągnąć nowych odbiorców na bloga. Jak pozycjonować wpis blogowy? Poznaj kilka trików, dzięki którym pozyskasz wartościowy ruch z wyszukiwarki. Struktura wpisu – jak stworzyć artykuł na bloga? Prowadzenie bloga firmowego ma z reguły inne cele niż hobbystyczne tworzenie treści i angażowanie czytelników. Blog służy zazwyczaj jako […]

ludzie pracujący na komputerze

Blog firmowy – jak go prowadzić i dlaczego warto?

Nie od dziś wiadomo, że odpowiednie zaplecze treściowe to klucz do ruchu na stronie i poprawienia jej widoczności w sieci. Regularne publikowanie postów na blogu firmowym może przynosić marce wiele więcej korzyści, z których przedsiębiorcy często nie zdają sobie sprawy. Podpowiadamy, ile może zdziałać przemyślany blog i jak profesjonalnie go prowadzić. Jeżeli prowadzisz firmę i […]

dziewczyna licząca coś na kalkulatorze

Rozliczenia copywriterów i podatki w platformie GoodContent

Zadaniem platformy GoodContent jest kontaktowanie klientów z copywriterami. Platforma realizuje wiele funkcji, m.in. rozlicza podatki copywriterów. Temat rozliczeń wzbudza wiele dyskusji, bo z każdego przelewu klienta copywriter dostaje „na rękę” ponad połowę z całości przelanej kwoty. W artykule wyjaśniamy, dlaczego tak się dzieje, jakiej wysokości jest marża i co się zmienia w platformie w zakresie […]

Dlaczego warto postawić na copywriting?

W dzisiejszym świecie szeroko pojętych usług zaistnienie w Internecie to podstawa. Tak przedsiębiorcy pozyskują nowych klientów, a klienci szukają wykonawców. Przekaz musi być prosty, ciekawy i trafiający do odbiorcy, tak aby osiągnąć zamierzony efekt, czyli nawiązać współpracę. Wobec tego niezmiernie ważne staje się to pierwsze wrażenie. Przyszły klient odwiedza stronę internetową przedsiębiorcy lub też bloga, […]

Jak zostać copywriterem? Czy jest to praca dla każdego?

Rynek pracy zmienia się bardzo dynamicznie, dlatego zawody, które jeszcze kilka lat temu były zupełnie nieznane lub dopiero raczkowały, obecnie zyskują coraz większe uznanie, a zapotrzebowanie na świadczone usługi z roku na rok wzrasta. Najlepszym przykładem jest tu zawód copywritera, który zajmuje się tworzeniem unikalnych treści zgodnie z wytycznymi osoby zlecającej, która następnie publikowana jest na […]

chłopak pracujący na laptopie

Czym są teksty synonimizowane?

Teksty z synonimami to wielkie dobrodziejstwo stworzone głównie na potrzeby pozycjonerów. Napisanie ich nie jest wcale proste, ale kiedy już się to uda, można wygenerować nawet do kilkunastu tekstów na podobny temat. Dzięki temu można stworzyć duże ilości artykułów w krótszym czasie. Aby stworzyć tekst z synonimami wystarczy użyć kilku znaków interpunkcyjnych. Całość powinna przypominać taką […]

Śledzenie i analiza linków w content marketingu – przydatne narzędzia

Każda kampania marketingowa powinna być kontrolowana pod kątem skuteczności. W przypadku kampanii gromadzenia linków pomiar jej efektów jest niezwykle ważny – dzięki informacjom, które zbierzesz, będziesz mógł porównać prędkość gromadzenia linków, generowaną przez swoją kampanię, z kampaniami konkurencji. Jak dokonywać tych niezbędnych pomiarów? Przedstawimy kilka przydatnych narzędzi, które można podzielić na dwie grupy: narzędzia dostępne […]

Stały zespół, czy zewnętrzni eksperci? Organizacja pracy SEO w Twojej firmie

Jeżeli czytasz ten tekst, to znaczy, że zdajesz sobie sprawę ze znaczenia SEO i nie trzeba Cię przekonywać o potrzebie wdrażania takich rozwiązań. Teraz musisz podjąć decyzję o tym, jak zorganizowana ma być praca nad SEO w Twojej firmie. Chcesz zbudować stały zespół pracowników, czy wolisz korzystać z usług zewnętrznych konsultantów? Wybór ten wiąże się […]

specjalista seo

Rodzaje zapytań. Jak wykorzystać tę wiedzę dla dobra naszej firmy?

W branży SEO coraz częściej zapomina się o tym, że za wyszukiwarkami i wyszukiwaniami stoją konkretni użytkownicy. Wpisywane przez nich zapytania oddają w istocie ich potrzeby, a korzystanie z wyszukiwarek jest podjętym przez nich świadomie zamiarem. Właśnie dlatego niezwykle ważnym jest zrozumienie ludzi, którzy stają się naszymi potencjalnymi klientami. Warto zawsze zdawać sobie sprawę z […]

Jak określana jest wartość linków?

O roli linków wiedzą wszyscy przedsiębiorcy, chcący skorzystać z usług specjalistów SEO. Przyjrzyjmy się nieco bliżej temu zagadnieniu i postarajmy się odpowiedzieć na pytanie o to, jaki wpływ mają odnośniki na rankingi wyszukiwania i jak określana jest ich wartość. Wpływ linków na rankingi wyszukiwania Wykorzystanie linków w conent marketingu wiąże się nierozerwalnie z marką Google. […]