Blog GoodContent

Blog
Wykorzystanie memów w content marketingu

Z wielu badań wynika, że treści zawierające grafikę stają się lepiej przyswajalne dla odbiorców. Moda na memy może okazać się bardzo przydatna w działaniach marketingowych firmy. Zobacz, jakie wyróżniamy typy memów oraz jak rozsądnie wykorzystać je w kampaniach.

Wpisy gościnne - pomoc w kampanii marketingu treści

"Wpis gościnny" to artykuł opublikowany na innej stronie w ramach współpracy. Taki rodzaj wpisów można wykorzystać w strategii content marketingowej, lecz trzeba to robić uważnie i z umiarem. Takie działania mogę być doskonałym uzupełnieniem naszych kampanii. Sprawdź porady związane z przygotowaniem i publikacją wpisów autorskich.

Jak napisać dobry opis produktu?

Dobry opis produktu to same korzyści: wzbudza zaufanie klienta, pozwala się wyróżnić, podnosi jakość strony i jej pozycję w wyszukiwarce, a zatem pomaga też wyprzedzić konkurencję. Dobry opis produktu po prostu sprzedaje więcej. Sprawdź jak stworzyć ,„opis idealny ”

blog firmowy
Blogi firmowe, na których warto się wzorować

Blog firmowy jest jednym z najlepszych kanałów do dystrybuowania przydatnych użytkownikowi treści wysokiej jakości i budowania tym samym pozycji eksperta. Coraz więcej przedsiębiorstw zdaje sobie z tego sprawę - trzeba to jednak robić umiejętnie i z pomysłem. W artykule prezentujemy kilka wzorcowych blogów firmowych, z których warto brać przykład.

blog firmowy
10 powodów, dla których warto prowadzić blog firmowy

Blog firmowy jest coraz częściej wykorzystywaną formą w inbound marketingu. Daje on wiele nowych możliwości reklamy, jakich nie dają bannery, artykuły sponsorowane czy kampanie CPC. Budowanie "długiego ogona" i zwiększanie potencjału SEO, dostarczanie leadów, skuteczny PR - to tylko niektóre, sprawdzone i potwierdzone badaniami zalety prowadzenia firmowego bloga. Prowadzisz firmę i jeszcze nie masz bloga? Przedstawiamy 10 powodów, dla których powinieneś o nim pomyśleć!

ile kosztują dobre teksty
Ile kosztuje dobry tekst?

Opłaca się zainwestować w dobry tekst – twierdzą ewangeliści content marketingu. Faktycznie, dziś, kiedy algorytm Google coraz skuteczniej promuje witryny z interesującą użytkownika treścią, wartościowe teksty na stronie www to już nie tylko sprawa PR-u, ale sprawa kalibru "być albo nie być" w Google. Nie ma Cię w Google? To nie istniejesz... No dobrze, zainwestować w dobry copywriting. Ale ile to kosztuje?

1234
Ponad 20 000 copywriterów czeka na Twoje zlecenie.
Załóż konto