Blog GoodContent

Blog
Jak rozpoznać dobrego copywritera?
Jak rozpoznać dobrego copywritera?

Niewiele formatów marketingowych może się obyć bez dobrej treści. Wdrażasz strategię content marketingową, działasz w social media, promujesz swoją markę PR-owo? Potrzebujesz świetnego copywritera! Jak znaleźć osobę z lekkim piórem, wiedzą branżową i flow?

Budowa opisu produktu od A do Z

W jednym z poprzednich artykułów na blogu doradzaliśmy, jak dobrze określić odbiorcę i stworzyć ciekawy opis produktu. W tym artykule analizujemy konstrukcję tego rodzaju treści oraz aspekty, które wpływają na optymalizację opisów pod kątem doświadczeń odbiorców oraz wyszukiwarek. Sprawdź, o czym warto pamiętać.

Jak zostać copywriterem? Czy jest to praca dla każdego?

Rynek pracy wygląda dziś zupełnie inaczej niż kilkanaście lat temu. Wraz z rozwojem Internetu powstało wiele zawodów, o których nikt wcześniej nawet nie myślał. Doskonałym przykładem jest zawód copywritera - osoby, która zajmuje się tworzeniem treści na potrzeby publikacji w sieci i nie tylko.

Czym są teksty synonimizowane?

Przygotowując teksty na potrzeby SEO, możemy napisać teksty z synonimami - umożliwi nam to wygenerowanie nawet kilkunastu tekstów na dany temat. W ten sposób można stworzyć w krótkim czasie wiele artykułów.

1234
Ponad 20 000 copywriterów czeka na Twoje zlecenie.
Załóż konto