Dlaczego warto postawić na copywriting?

W dzisiejszym świecie szeroko pojętych usług zaistnienie w Internecie to podstawa. Tak przedsiębiorcy pozyskują nowych klientów, a klienci szukają wykonawców. Przekaz musi być prosty, ciekawy i trafiający do odbiorcy, tak aby osiągnąć zamierzony efekt, czyli nawiązać współpracę.
Ponad 20 000 copywriterów czeka na Twoje zlecenie.
Załóż konto

Niezmiernie ważne jest pierwsze wrażenie. Przyszły klient odwiedza stronę internetową przedsiębiorcy lub też bloga, a tu … No właśnie – albo mamy do czynienia z blokiem nudnego tekstu, zamieszczonego lata temu, którego i tak nikt nie zamierza czytać, albo stykamy się z chwytliwymi hasłami i najważniejszymi wiadomościami przekazanymi w trafny sposób. Żeby nie zrazić do siebie odbiorcy już na samym wstępie i nie zmuszać go do kliknięcia „wstecz”, warto zainwestować w dobrą internetową wizytówkę. Najlepiej zadanie to powierzyć profesjonalistom, którzy doskonale znają temat i potrafią ze zwykłego opisu uczynić magnes na klientów. Dlaczego zatem warto zdecydować się na usługi świadczone przez copywriterów? Bo to się po prostu opłaca.

Marketing contra copywriting

Właściciele większych firm często posiadają odrębny, wewnętrzny dział marketingu, który zajmuje się promocją i pozyskiwaniem nowych klientów. Jednakże czy dobrym pomysłem jest powierzanie tym pracownikom tworzenia treści na strony internetowe? Miejmy na względzie, że pisanie nie jest jedynym ich obowiązkiem, nie każdy ma określony, wypracowany warsztat pisarski i często w tym zakresie działa po prostu poprawnie, utrzymując zastany status quo. Zdecydowanie lepsze efekty osiąga się, zatrudniając do tych zadań copywritera, gdyż:

  • posiada on nowy, świeży pogląd widzenia;
  • ma przygotowanie w tworzeniu treści reklamowych oraz pod SEO, co pozwala na stworzenie wiarygodnych i sugestywnych tekstów;
  • zauważy i wykorzysta nieznane dotąd atuty produktów i usług;
  • poprawność stylistyczna i ortograficzna to jego naprawdę mocna strona.

Wartość i oszczędność

Postawienie na profesjonalizm to gwarancja wysokiej jakości, a także wartościowych artykułów i opisów. Dobry copywriter potrafi od zera stworzyć ciekawą i przekonującą treść, ale również umiejętnie wykorzysta istniejący stan faktyczny i wydobędzie z niego to, co najlepsze. Dzięki temu Zleceniodawca z satysfakcją będzie obserwował wyniki pracy, pozbawione nudnych sformułowań, wszystkim znanych frazesów, czy powtarzalnych zwrotów.

Aby jednak właściwie wykorzystać potencjał copywritera, należy zapewnić mu:

  • jak najwięcej informacji odnośnie do zlecenia i związanych z nim oczekiwań;
  • optymalny czas na stworzenie wartościowego tekstu;
  • adekwatne do jakości usługi wynagrodzenie.

Zatrudnienie profesjonalnego copywritera to nie tylko oszczędność czasu, ale także pieniędzy. Zamieszczając aktualne, ciekawe teksty na stronie internetowej, przedsiębiorcy stają się znacznie bardziej konkurencyjni na rynku, co przekłada się oczywiście na dochodowość firmy. Współpraca z dobrym copywriterem to:

  • możliwość publikacji oryginalnych i świetnych jakościowo tekstów;
  • dynamiczny rozwój strony internetowej wraz z dostosowaniem jej pod SEO;
  • wzrost sprzedaży oferowanych produktów bądź usług;
  • większa liczba klientów.

 Więcej porad dla zleceniodawców treści:

Wasze komentarze (1)
Redakcja GoodContent zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
  • GTA Panel

    Chętnie zamówię u was kilka tekstów na swój blog.

    gtapanel.pl

    2020-09-09, 13:42
Polecane artykuły
GoodContent_AI_main
Tanie teksty napisane przez AI z nadzorem copywritera

GoodContent nie boi się AI, ale nie zapomina o copywriterach. Zależy nam szybkości realizacji zleceń, ale jednocześnie chcemy być pewni, że tekst jest wysoce merytoryczny i nie zawiera błędów. Dlatego postanowiliśmy stworzyć nową kategorię na naszej platformie, dzięki której Reklamodawcy będą mogli zamówić treści stworzone przez sztuczną inteligencję i jednocześnie nadzorowane przez copywriterów. Nowe rozwiązanie pozwoli zaoszczędzić zleconiadawcom nie tylko czas, ale również pieniądze.