Tanie teksty napisane przez AI z nadzorem copywritera
Teraz w GoodContent można zamówić teksty wygenerowane przez AI, których korekty dokona copywriter
Dzięki niej Reklamodawcy mogą teraz zamówić teksty, które są tworzone AI, ale jednocześnie zawierają korektę copywritera. W rezultacie taka treść jest stworzona znacznie szybciej oraz taniej niż tekst pisany przez człowieka. Czynnik ludzki i nadzór nad tekstem pomoże z kolei ograniczyć błędy merytoryczne i językowe.
Jak złożyć nowy rodzaj zamówienia na GoodContent?
Wystarczy, że zalogujesz się na platformie i klikniesz zakładkę „Zamówienia”, a następnie „Złóż nowe”.
W oknie, w którym należy wybrać rodzaj tekstu, zaznacz wariant „Korekta treści przy użyciu generatora treści AI”.
Reklamodawco, pamiętaj, że zamawiając treści tworzone przez AI, nie nabędziesz do nich praw autorskich i pokrewnych. Jesteś więc zobowiązany, aby zaznaczyć poniższego checkboxa z odpowiednim oświadczeniem
GoodContent stoi na straży uczciwości
Generatory AI są błogosławieństwem dla marketerów, jednak stwarzają też pole do nadużyć. Dlatego obecnie na platformie GoodContent podczas realizacji treści, copywriter ma obowiązek oświadczyć, że tekst, który napisał, jest jego dziełem i nie został, wygenerowany przez narzędzia AI.
Dlatego obecnie na platformie GoodContent podczas realizacji treści, copywriter ma obowiązek oświadczyć, że tekst, który napisał, jest jego dziełem i nie został, wygenerowany przez narzędzia AI.
Może to zrobić, zaznaczając powyższy checkbox. Korzystanie przez copywriterów z AI jest niezgodne z regulaminem, z wyjątkiem opisanej powyżej usługi.
Sztuczna inteligencja w korelacji z copywriterem
Nie jesteśmy wobec AI na nie NIE, wręcz przeciwnie, uważamy, że warto korzystać z rozwiązań, które ułatwiają życie. Natomiast zależy nam na uczciwości i minimalizacji liczby błędów w tekstach. Copywriterska korekta treści stworzonych przez sztuczną inteligencję to złoty środek między oboma rozwiązaniami