Jak zostać copywriterem w GoodContent.pl?

GoodContent.pl jako platforma dla copywriterów powstała z myślą o osobach, które zaczynają swoją przygodę z pisaniem, a także dla tych bardziej doświadczonych. Osoby te łączy sposób zarobku oraz pasja do tworzenia treści. Na naszej platformie można pogodzić przyjemne z pożytecznym, jednocześnie zdobywając coraz większe doświadczenie i tworząc własne pisarskie portfolio. Copywriterem w platformie może zostać każdy, kto ukończył 18 lat. Wynagrodzenia za napisane treści wypłacane są na podstawie rachunku do umowy o dzieło lub faktury (w przypadku działalności gospodarczej). Doświadczenie w pracy jako copywriter nie jest konieczne, ale mile widziane.
Ponad 20 000 copywriterów czeka na Twoje zlecenie.
Załóż konto

Cechy dobrego copywritera to:

  • doskonała znajomość języka, w którym tworzone są teksty,
  • kreatywność,
  • sumienność i rzetelność,
  • umiejętność sprawnego wplatania słów kluczowych w treść,
  • znajomość podstaw marketingu treści,
  • merytoryka, czyli dobre rozeznanie w temacie, którego dotyczy zlecona treść.

 

Zasady weryfikacji copywriterów w GoodContent.pl

Podczas rejestracji konta każdy copywriter ma obowiązek napisać tekst próbny, by możliwa była weryfikacja umiejętności twórcy. Temat tekstu próbnego pojawia się pod oknem przeznaczonym na treść. Jest on losowo dobierany przez system z puli tematów. Tekst musi zawierać minimum 500 znaków ze spacjami. Tekst próbny jest wykorzystany tylko i wyłącznie do rejestracji na portalu GoodContent.pl. Jedynie poprawne teksty napisane na temat są akceptowane.

 

Co sprawdzamy w tekście próbnym:

  • zgodność treści z losowym tematem,
  • unikalność treści,
  • liczbę znaków w tekście (czy jest zgodna z minimum),
  • poprawność językową pod kątem:
  • gramatycznym,
    • ortograficznym,
    • interpunkcyjnym,
    • stylistycznym.

Wysłane do rejestracji teksty są weryfikowane w dni robocze do 24 h od rejestracji konta, natomiast do 3 dni w przypadku weekendów oraz dni wolnych. Każda osoba, która poprawnie wypełniła formularz oraz napisała tekst próbny, otrzymuje powiadomienie mailem o akceptacji lub odrzuceniu zgłoszenia. Copywriter, którego tekst próbny nie został zaakceptowany, po upływie 3 miesięcy może ponownie spróbować swoich sił.

 

Twój tekst został zaakceptowany i zastanawiasz się, co dalej?

Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak obsługiwać swój profil na platformie i znaleźć pierwsze zlecenia, przeczytaj nasz artykuł Przewodnik po koncie copywritera w GoodContent.

Wasze komentarze (1)
Redakcja GoodContent zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
  • Paweł

    Myślę, że dobrym pomysłem będzie mały feedback. W przypadku odrzucenia tekstu próbnego, proponuję od razu w mailu podać powód odrzucenia. W ten sposób osoby chcące zaistnieć nie będą się zniechęcać, oraz będą wiedzieć na czym powinni skupić swoją uwagę.

    2021-08-26, 09:14
Polecane artykuły
GoodContent_AI_main
Tanie teksty napisane przez AI z nadzorem copywritera

GoodContent nie boi się AI, ale nie zapomina o copywriterach. Zależy nam szybkości realizacji zleceń, ale jednocześnie chcemy być pewni, że tekst jest wysoce merytoryczny i nie zawiera błędów. Dlatego postanowiliśmy stworzyć nową kategorię na naszej platformie, dzięki której Reklamodawcy będą mogli zamówić treści stworzone przez sztuczną inteligencję i jednocześnie nadzorowane przez copywriterów. Nowe rozwiązanie pozwoli zaoszczędzić zleconiadawcom nie tylko czas, ale również pieniądze.