Niewiele formatów marketingowych może się obyć bez dobrej treści. Wdrażasz strategię content marketingową, działasz w social media, promujesz swoją markę PR-owo? Potrzebujesz świetnego copywritera! Jak znaleźć osobę z lekkim piórem, wiedzą branżową i flow?
Dla większości Polaków zakupy w internecie to standard. Co rok obserwujemy wzrost ilości osób wybierających zakupy online. Ecommerce powinien być stworzony z myślą o użytkownikach i ich potrzebach, dlatego warto zadbać o dobre opisy w sklepie internetowym.
W marketingu spotykamy coraz więcej formatów treści - teksty, zdjęcia, infografiki, filmy czy e-booki. Jednak ważny jest nie tylko content, ale także jego model dystrybucji. Analizujemy, z jakich kanałów korzystają profesjonaliści.
Jesteś osobą, która tworzy treści? Pamiętaj, że swoboda posługiwania się słowem to nie wszystko. Aby stać się profesjonalistą i tworzyć najlepszej jakości content, Twoja kreatywność powinna iść w parze z poprawnością językową.
Przedstawiamy najczęstsze błędy językowe Internautów.
W jednym z poprzednich artykułów na blogu doradzaliśmy, jak dobrze określić odbiorcę i stworzyć ciekawy opis produktu. W tym artykule analizujemy konstrukcję tego rodzaju treści oraz aspekty, które wpływają na optymalizację opisów pod kątem doświadczeń odbiorców oraz wyszukiwarek. Sprawdź, o czym warto pamiętać.
Praca copywritera składa się najczęściej z kilku etapów: przyjęcie zlecenia, przygotowanie koncepcji, zebranie informacji i tworzenie treści. Warto ułatwić sobie pracę i skorzystać z programów, które usprawnią pracę. Sprawdź 10 bezpłatnych narzędzi, które przydadzą się każdemu copywriterowi.
W Internecie możemy znaleźć wiele porad skierowanych do copywriterów – jak tworzyć treści, jakich narzędzi używać, jak tekstem zaciekawić odbiorcę. Dlatego w tym artykule skupimy się na zlecaniu pracy dla copywriterów. Jak zlecić przygotowanie treść oraz kto odnajdzie się na takim stanowisku?
Platforma GoodContent została stworzona zarówno dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z tworzeniem treści, jak i tych, którzy są już doświadczonymi copywriterami. Sprawdź, jak można zostać copywriterem w GoodContent.
Tworzenie artykułu możemy porównać do budowy domu. W obu przypadkach końcowy efekt zależy od dobrego projektu. Wyjaśniamy, w czym pomaga zarys artykułu i na co zwrócić uwagę podczas jego przygotowywania,
Ciekawe treści nie zawsze są wystarczające, aby zdobyć nowych użytkowników bloga. Poznaj triki, dzięki którym możesz wypozycjonować artykuł z bloga i uzyskać wartościowy ruch z wyszukiwarki.
Odpowiednie zaplecze contentowe pomaga poprawić widoczność strony w Internecie oraz zwiększyć na niej ruch. Rzetelne prowadzenie bloga firmowego przynosi wiele korzyści. Podpowiadamy jak profesjonalnie go prowadzić i co możemy zyskać.
Platforma GoodContent umożliwia nie tylko komunikację klienta z copywriterem. Serwis rozlicza także podatki copywriterów. Wiele osób zastanawia się, ile copywriter otrzymuje "na rękę" z budżetu zlecenia. Wyjaśniamy, jak wygląda proces rozliczeń w GoodContent.
Wyróżnienie się w Internecie to podstawa w dzisiejszych czasach. Przekaz reklamowy, aby trafić do odbiorcy musi być przede wszystkim skuteczny - jest to jeden z podstawowych warunków rozpoczęcia współpracy.
Rynek pracy wygląda dziś zupełnie inaczej niż kilkanaście lat temu. Wraz z rozwojem Internetu powstało wiele zawodów, o których nikt wcześniej nawet nie myślał. Doskonałym przykładem jest zawód copywritera - osoby, która zajmuje się tworzeniem treści na potrzeby publikacji w sieci i nie tylko.
Przygotowując teksty na potrzeby SEO, możemy napisać teksty z synonimami - umożliwi nam to wygenerowanie nawet kilkunastu tekstów na dany temat. W ten sposób można stworzyć w krótkim czasie wiele artykułów.