Każda kampania marketingowa powinna umożliwiać zmierzenie jej efektów i analizę skuteczności. W przypadku kampanii, której celem jest pozyskanie linków, analiza efektów jest bardzo istotna. Omawiamy przydatne narzędzia, które pomogą śledzić i analizować linki w kampaniach content marketingowych.
Zapewne zdajesz Sobie sprawę, jak ważne są działania SEO. W artykule podpowiadamy jak zorganizować działania SEO w firmie. Czy warto tworzyć zespół pracowników, czy może lepiej skorzystać z usług firmy specjalizującej się w takich działaniach.
Specjaliści od SEO często zapominają, że za zapytaniami do wyszukiwarki stoją realni użytkownicy. Wpisywane hasła do wyszukiwarki przedstawiają ich potrzeby. Warto lepiej poznać i postarać się zrozumieć rodzaje najczęstszych zapytań użytkowników.
Osoby mające nawet podstawową wiedzę z zakresu SEO doskonale zdają sobie sprawę z roli linków. Analizujemy, jak określana jest ich wartość oraz jaki wpływ na rankingi wyszukiwania mają odnośniki.
Wiedza z zakresu SEO, która umożliwiła Twoim stronom osiągnąć dobre pozycje w wynikach wyszukiwania oraz dotrzeć do nowych odbiorców jest bardzo istotna, lecz musisz pamiętać, że nawet najlepsze strategi pozycjonowania nie pomogą bez wartościowych treści. Sprawdź, dlaczego wartościowy content jest tak ważny.
Z wielu badań wynika, że treści zawierające grafikę stają się lepiej przyswajalne dla odbiorców. Moda na memy może okazać się bardzo przydatna w działaniach marketingowych firmy. Zobacz, jakie wyróżniamy typy memów oraz jak rozsądnie wykorzystać je w kampaniach.
Na początku kariery copywritera warto skorzystać z gotowych wzorców i rad profesjonalistów. W artykule prezentujemy wskazówki, które pomogą Ci, w bezpieczny sposób, rozpocząć swoją przygodę z tworzeniem treści.
"Wpis gościnny" to artykuł opublikowany na innej stronie w ramach współpracy. Taki rodzaj wpisów można wykorzystać w strategii content marketingowej, lecz trzeba to robić uważnie i z umiarem. Takie działania mogę być doskonałym uzupełnieniem naszych kampanii. Sprawdź porady związane z przygotowaniem i publikacją wpisów autorskich.
Dobry opis produktu to same korzyści: wzbudza zaufanie klienta, pozwala się wyróżnić, podnosi jakość strony i jej pozycję w wyszukiwarce, a zatem pomaga też wyprzedzić konkurencję. Dobry opis produktu po prostu sprzedaje więcej. Sprawdź jak stworzyć ,„opis idealny ”
Rok 2015 jest czasem visual content marketingu, jest to fakt powszechnie znany. Od zeszłego roku w ta forma marketingu w znacznym stopniu ewoluowała. Nie wystarczy, by treści wizualne były jedynie ładne. Ich efekt wow! musi być na najwyższym poziomie.
Blog firmowy jest jednym z najlepszych kanałów do dystrybuowania przydatnych użytkownikowi treści wysokiej jakości i budowania tym samym pozycji eksperta. Coraz więcej przedsiębiorstw zdaje sobie z tego sprawę - trzeba to jednak robić umiejętnie i z pomysłem. W artykule prezentujemy kilka wzorcowych blogów firmowych, z których warto brać przykład.
Blog firmowy jest coraz częściej wykorzystywaną formą w inbound marketingu. Daje on wiele nowych możliwości reklamy, jakich nie dają bannery, artykuły sponsorowane czy kampanie CPC. Budowanie "długiego ogona" i zwiększanie potencjału SEO, dostarczanie leadów, skuteczny PR - to tylko niektóre, sprawdzone i potwierdzone badaniami zalety prowadzenia firmowego bloga. Prowadzisz firmę i jeszcze nie masz bloga? Przedstawiamy 10 powodów, dla których powinieneś o nim pomyśleć!
Opłaca się zainwestować w dobry tekst – twierdzą ewangeliści content marketingu. Faktycznie, dziś, kiedy algorytm Google coraz skuteczniej promuje witryny z interesującą użytkownika treścią, wartościowe teksty na stronie www to już nie tylko sprawa PR-u, ale sprawa kalibru "być albo nie być" w Google. Nie ma Cię w Google? To nie istniejesz... No dobrze, zainwestować w dobry copywriting. Ale ile to kosztuje?
Gdy masowy zalew informacji powoduje przymusowy powrót cywilizacji do kultury obrazkowej, infografika staje się coraz bardziej popularną metodą dotarcia z treścią do odbiorcy. Jakie są zasady tworzenia dobrej infografiki? Dobrej – to znaczy jakiej?
Infografika - nie każdy potrafi ją wykonać, zlecenie jej wykonania, jak każdej graficznej usługi, kosztuje. A jednak popularność infografiki wzrasta w tempie błyskawicznym. Co takiego ma w sobie infografika, że warto się nią posługiwać?