Jak zostać copywriterem w GoodContent.pl?
Cechy dobrego copywritera to:
- doskonała znajomość języka, w którym tworzone są teksty,
- kreatywność,
- sumienność i rzetelność,
- umiejętność sprawnego wplatania słów kluczowych w treść,
- znajomość podstaw marketingu treści,
- merytoryka, czyli dobre rozeznanie w temacie, którego dotyczy zlecona treść.
Zasady weryfikacji copywriterów w GoodContent.pl
Podczas rejestracji konta każdy copywriter ma obowiązek napisać tekst próbny, by możliwa była weryfikacja umiejętności twórcy. Temat tekstu próbnego pojawia się pod oknem przeznaczonym na treść. Jest on losowo dobierany przez system z puli tematów. Tekst musi zawierać minimum 500 znaków ze spacjami. Tekst próbny jest wykorzystany tylko i wyłącznie do rejestracji na portalu GoodContent.pl. Jedynie poprawne teksty napisane na temat są akceptowane.
Co sprawdzamy w tekście próbnym:
- zgodność treści z losowym tematem,
- unikalność treści,
- liczbę znaków w tekście (czy jest zgodna z minimum),
- poprawność językową pod kątem:
- gramatycznym,
-
- ortograficznym,
- interpunkcyjnym,
- stylistycznym.
Wysłane do rejestracji teksty są weryfikowane w dni robocze do 24 h od rejestracji konta, natomiast do 3 dni w przypadku weekendów oraz dni wolnych. Każda osoba, która poprawnie wypełniła formularz oraz napisała tekst próbny, otrzymuje powiadomienie mailem o akceptacji lub odrzuceniu zgłoszenia. Copywriter, którego tekst próbny nie został zaakceptowany, po upływie 3 miesięcy może ponownie spróbować swoich sił.
Twój tekst został zaakceptowany i zastanawiasz się, co dalej?
Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak obsługiwać swój profil na platformie i znaleźć pierwsze zlecenia, przeczytaj nasz artykuł Przewodnik po koncie copywritera w GoodContent.