Blog GoodContent

Blog
złap czytelników na blogu
Złap uwagę czytelników i filtruj na blogu

Zaczynasz pisać bloga, ale nie wiesz, jak zainteresować potencjalnych czytelników i zachęcić ich do dyskusji? Jak sprawić, by napisany przez nas artykuł był jak najbardziej atrakcyjny? Poniżej zaprezentuję Ci filtry, które polecam użyć przy redagowaniu artykułu. Zastosuj się do nich, a sukces masz w kieszeni.

ikonografiki - bezpłatne narzędzia do ich tworzenia
Darmowe narzędzia do tworzenia infografik

Najbardziej modną formą SEO i Content Marketingu stały się w ostatnich latach infografiki, które stanowią dla odbiorców bardzo atrakcyjny sposób prezentacji treści, a co za tym idzie - są jedną z najłatwiejszych metod na zdobycie linka. Więcej na temat infografik przeczytacie poniżej.

copywriting
Copywriting – język korzyści

Strona, na której znajduje się oferta w e-sklepie, jest jak rozmowa z klientem - chociaż jest ona pozbawiona bezpośredniego kontaktu. Taka sytuacja w sposób oczywisty ogranicza możliwości kierowania i śledzenia uwagi osoby zapoznającej się z naszymi usługami lub produktami. Rozwiązaniem tego problemu jest język korzyści.

jakość artykułów
Jakość artykułów - szanujemy wydawców i internautów

Ewoluacja SEO i pozostałych narzędzi marketingowych jest w ostatnim czasie bardzo widoczna. Podążając za tymi trendami, wiele firm zmieniło swoje podejście m. in. do kwestii pozycjonowania, rezygnując np. z automatów wytwarzających linki czy ze SPAM-u. Przedstawiamy nowe kierunki prowadzące do sukcesu w SEO.

marketing treści
Budowanie relacji poprzez słowa – marketing treści

Słowa, zarówno pisane jak mówione, mają duży wpływ - o tej zasadzie pamietają copywriterzy, dziennikarze i specjaliści od tworzenia contentu. Produkt opakowany w ciekawe, obiektywne i mocne merytorycznie zdania dużo bardziej trafia do odbiorcy niżeli slogany reklamowe - których unikalność pozostawia wiele do życzenia.

artykuł ekspercki
Artykuł ekspercki

Artykuły w formie poradników, zawierające treści unikalne i bogate merytorycznie, stają sie coraz bardziej wartościowymi treściami w internecie. Takie treści są bardzo chętnie publikowane u Wydawców i cieszą dużym zainteresowaniem wśród czytelników. Jak poprawnie skonstruować taki artykuł i jakie korzyści może przynieść - dowiesz się z artykułu.

artykuł sponsorowany
Artykuł sponsorowany

Reklama w internecie staje się coraz bardziej agresywna i mało skuteczna. Odbiorcy takich przekazów, jeśli już klikną w „skaczący obrazek”, od razu wychodzą ze strony. Są jednak metody, aby skłonić internautów do zapoznania się z materiałem promocyjnym – jedną z nich jest artykuł sponsorowany.

1234
Ponad 20 000 copywriterów czeka na Twoje zlecenie.
Załóż konto