Jak zostać copywriterem w GoodContent.pl?

GoodContent.pl jako platforma dla copywriterów powstała z myślą o osobach, które zaczynają swoją przygodę z pisaniem, a także dla tych bardziej doświadczonych. Osoby te łączy sposób zarobku oraz pasja do tworzenia treści. Na naszej platformie można pogodzić przyjemne z pożytecznym, jednocześnie zdobywając coraz większe doświadczenie i tworząc własne pisarskie portfolio.

Copywriterem w platformie może zostać każdy, kto ukończył 18 lat. Wynagrodzenia za napisane treści wypłacane są na podstawie rachunku do umowy o dzieło lub faktury (w przypadku działalności gospodarczej). Doświadczenie w pracy jako copywriter nie jest konieczne, ale mile widziane.

Cechy dobrego copywritera to:

  • doskonała znajomość języka, w którym tworzone są teksty,
  • kreatywność,
  • sumienność i rzetelność,
  • umiejętność sprawnego wplatania słów kluczowych w treść,
  • znajomość podstaw marketingu treści,
  • merytoryka, czyli dobre rozeznanie w temacie, którego dotyczy zlecona treść.

Okno rejestracji – GoodContent.pl

Zasady weryfikacji copywriterów w GoodContent.pl

Podczas rejestracji konta każdy copywriter ma obowiązek napisać tekst próbny, by możliwa była weryfikacji umiejętności twórcy. Temat tekstu próbnego pojawia się pod oknem przeznaczonym na treść. Jest on losowo dobierany przez system z puli tematów. Tekst musi zawierać minimum 500 znaków ze spacjami. Tekst próbny jest wykorzystany tylko i wyłącznie do rejestracji na portalu GoodContent.pl. Jedynie poprawne teksty napisane na temat są akceptowane.

Co sprawdzamy w tekście próbnym:

  • zgodność treści z losowym tematem,
  • unikalność treści,
  • liczbę znaków w tekście (czy jest zgodna z minimum),
  • poprawność językową pod kątem:
  • gramatycznym,
    • ortograficznym,
    • interpunkcyjnym,
    • stylistycznym.

Wysłane do rejestracji teksty są weryfikowane w dni robocze do 24 h od rejestracji konta, natomiast do 3 dni w przypadku weekendów oraz dni wolnych. Każda osoba, która poprawnie wypełniła formularz oraz napisała tekst próbny, otrzymuje powiadomienie mailem o akceptacji lub odrzuceniu zgłoszenia.