Dla klientów
-
Mam zarejestrowaną działalność za granicą. Czy otrzymam faktury 0% VAT?
Tak, dla firm zarejestrowanych poza terytorium Polski wystawiamy faktury zwolnione z podatku VAT.
-
Ile mam czasu na akceptację zamówionej treści?
Po otrzymaniu treści zamawiający ma 7 dni na akceptację zlecenia. Po tym czasie zlecenie zostanie automatycznie zaakceptowane.
-
Czy istnieje możliwość dokonania przedpłaty na podstawie proformy?
Tak, należy skontaktować się z administracją, przesyłając dane firmy oraz kwotę. W tym samym dniu zostanie przesłany dokumenty proformy.
-
Kiedy otrzymam fakturę za wpłacone środki/opłacone zamówienia?
Faktury wystawiamy raz w tygodniu, w piątki oraz dodatkowo ostatniego dnia miesiąca. Znajdują się one w zakładce „płatności”.
-
Nie chcę, aby dany copywriter widział moje zlecenia. Czy można zablokować wybranego copywritera?
Tak, istnieje możliwość zablokowania copywritera. Przycisk blokady znajduje się z zakładce „Lista copywriterów”.
-
Dlaczego nie mogę anulować zamówienia?
Zamówienie może zostać anulowane tylko w momencie, kiedy nie jest zarezerwowane przez żadnego copywritera.
-
Czy mogę odrzucić zlecenie, jeśli nie zostało poprawione przez copywritera?
Tak, jeśli copywriter nie wywiązał się z zamówienia, istnieje możliwość odrzucenia zlecenia.
-
Dlaczego copywriter otrzymał niższą kwotę niż budżet za zlecenie?
Budżet za tekst jest kwotą brutto, od której odliczane są podatek VAT, zaliczka na podatek dochodowy i marża platformy 17,5%.
-
Moje zlecenie nie jest realizowane. Dlaczego?
Brak zainteresowania ze strony copywrtierów zleceniem może wynikać z mało atrakcyjnej ceny za wykonanie zamówienia.
-
Czy można zmienić stawkę za zamówienie?
Istnieje możliwość podniesienia stawki za zamówienie.
-
Co się dzieje z pieniędzmi za opłacone zamówienie w momencie jego anulowania?
Środki trafiają do portfela na konto klienta w Good Content, mogą być wykorzystane na opłacenie kolejnego zamówienia.
-
Czy mogę zlecić wykonanie treści wybranemu copywriterowi?
Tak, jest możliwość zaproszenia wybranego copywritera do wykonania zamówienia. Należy ustawić status zamówienia jako prywatny i zaprosić wybraną osobę.
-
Jak weryfikujecie copywriterów?
Nasi doświadczeni moderatorzy weryfikują przesłane przez copywriterów teksty próbne, na podstawie których dopuszczają ich do współpracy. Pracujemy tylko z najlepszymi!
-
Czemu twierdzicie, że teksty są realizowane najszybciej na rynku?
Bo nad Twoim zamówieniem może pracować nawet kilkuset copywriterów jednocześnie!
Mamy największą na rynku bazę współpracowników – pracuje z nami ponad 20 000 copywriterów!
-
Jakie teksty mogę zamówić?
Możesz zlecić stworzenie tekstów dowolnego rodzaju – zostawiamy Ci wolną rękę, możesz korzystać z naszej platformy na zasadach wolnego rynku!
-
Ile kosztuje stworzenie tekstów?
Sam ustalasz stawkę za zamawiane teksty – nasza strona działa na zasadach wolnego rynku, my przedstawiamy jedynie sugerowane stawki.
Zależy Ci na najwyższej jakości i błyskawicznej realizacji? Zastosuj wyższe stawki.
Priorytetem jest niska cena? Nie zależy Ci na ekspresowej realizacji? Żaden problem – możesz ustawić niższe stawki. -
Czy teksty będą unikalne?
Tak, teksty będą w 100% unikalne – zadba o to automatyczny system antyplagiatowy PlagiarismSearch.com!
-
Czy wystawiacie faktury VAT 23%?
Tak, wystawiamy faktury VAT 23% – nie przejmuj się formalnościami dotyczącymi rozliczeń z copywriterami!
-
Tekst dostarczony przez copywritera mi nie odpowiada. Co wtedy?
Możesz go odrzucić, dzięki czemu nie zapłacisz za niego nawet grosza!
Płacisz tylko za zaakceptowane przez Ciebie teksty.
Dla copywriterów
-
Na jakiej podstawie rozliczani są copywriterzy w Good Content?
Rozliczanie copywriterów odbywa się na podstawie umowy o dzieło lub w przypadku działalności gospodarczej na podstawie faktury.
-
Prowadzę działalność gospodarczą za granicą. Czy mogę rozliczać się za wykonane zlecenia na podstawie działalności i być zwolniony z podatku VAT?
Tak, jednak w takim przypadku wymagamy, aby przed wystawieniem pierwszej faktury został przesłany do nas certyfikat rezydencji podatkowej.
-
Nie osiągnąłem minimalnej sumy do wypłaty w danym miesiącu. Czy moje zgromadzone środki przepadną?
Środki nie przepadają. Wynagrodzenia są wypłacane 1 raz w danym miesiącu, jeśli copywriter nie zarobił minimalnej kwoty do wypłaty, może realizować kolejne zamówienia i wypłacić środki w następnym miesiącu.
-
Chcę wypłacić wynagrodzenie. Kiedy otrzymam przelew na konto, po zgłoszeniu wypłaty w systemie?
Po zgłoszeniu wypłaty wynagrodzenia najpóźniej w kolejny dzień roboczy przelew wyjdzie z naszego konta. Jednak to od banku zależy, kiedy zostanie zaksięgowany na koncie copywritera. Przelewy są realizowane codziennie w dni robocze.
-
Co mam zrobić, aby uzyskać dostęp do droższych zamówień?
Najlepiej płatne zamówienia publiczne (o budżecie powyżej 9 złotych brutto za 1000 znaków ze spacjami) dostępne są tylko dla copywriterów, którzy:
- mają na koncie co najmniej 20 zaakceptowanych tekstów,
- mają maksymalnie 5% odrzuconych tekstów (w porównaniu do sumy zaakceptowanych i odrzuconych tekstów),
- mają średnią ocen (widoczną w zakładce „Finanse”) za ocenione teksty wyższą niż 4,75.
-
Czy teksty nieunikalne są liczone do odrzuconych tekstów?
Tak, teksty nieunikalne są wliczane do tekstów odrzuconych.
-
Mój tekst otrzymał status odrzucony przez system. Co to oznacza?
Każdy tekst, zanim trafi do klienta, jest sprawdzany przez system antyplagiatowy. Treści powyżej 20% nieunikalności są automatycznie odrzucane.
-
Nie chcę widzieć niektórych zleceń lub niektórych klientów.
W panelu istnieje możliwość ukrycia wybranych pojedynczych zleceń, a także wszystkich zleceń od wybranego klienta.
-
Otrzymałem powiadomienie o tekście do poprawy. Gdzie on się znajduje?
Zamówienie do poprawy może znajdować się w dwóch miejscach: w zakładce „Aktualnie realizowane”, jeśli copywriter nie realizuje żadnego tekstu, lub w archiwum tekstów. Tekst do poprawy automatycznie przeniesie się z archiwum do zakładki „aktualnie realizowane” po zakończeniu trwającego zamówienia.
-
Zamówienie zostało odrzucone przez klienta. Czy mogę je wykorzystać?
Tak. Teksty zrealizowane i odrzucone są do dyspozycji copywritera.
-
Klient zlecił tekst do poprawy. Jaki jest czasu na wprowadzenie zmian?
Czas na poprawę tekstu wynosi 24h.
-
Ile mam czasu na realizację zlecenia od rezerwacji?
Czas na realizację zlecenia jest zależny od liczby znaków w zamówieniu. Do 4000 zzs wynosi 6h, następnie za każde 1000 zzs dodawane jest 30 minut do czasu realizacji.
-
Zlecenie jest niejasne, ma zbyt mało wytycznych. Czy mogę skontaktować się z zamawiającym?
W platformie GoodContent istnieje komunikator do kontaktu między copywriterem a klientem. Służy on między innymi do tego, aby dopytać o wymagania podczas realizacji zamówienia.
-
Moje konto zostało zablokowane. Czy mogę wypłacić zarobione pieniądze, czy te środki przepadną?
Środki w GoodContent nie przepadają. Po upływie 30 dni od zablokowania konta można ponownie realizować zamówienia i wypłacać środki.
-
Moje konto zostało zablokowane. Co zrobić, aby móc nadal współpracować z Good Content?
Po przekroczeniu 15% odrzuconych treści konto jest automatycznie blokowane na okres 30 dni. Po upływie tego czasu można ponownie realizować zamówienia.
-
Nie otrzymałem maila aktywacyjnego do konta. Co zrobić?
Należy sprawdzić zakładkę spam, jeśli nie znajduje się tam mail aktywacyjny, należy skontaktować się z administracją.
-
Mój tekst próbny został odrzucony. Czy mogę spróbować ponownie założyć konto?
Tak, po upływie 3 miesięcy należy zalogować się w systemie na dane użyte przy rejestracji i strona automatycznie przekieruje do napisania ponownego tekstu próbnego.